منابع به آمو میگویند که باشندگان ولسوالی موسیخیل و قلندر خوست، با هزینه شخصی پلی را در این ولایت ساختهاند.
به گفته منابع، این پل این دو ولسوالی خوست را به مرکز این ولایت وصل میکند و حدود دو میلیون افغانی هزینه برداشته است.
باشندگان خوست گفتهاند که در ساخت این پل مسافران و باشندگان محلی کمک کردهاند.
باشندگان این دو ولسوالی خوست میگویند که پیش از این با مشکلات زیادی مواجه بودند و اکنون از ساخت این پل خرسند هستند و آسانی میتواند بیمارانشان را به مرکز این ولایت انتقال دهند.
آنان میگویند پیش از این هرازگاهی که ریزش باران صورت میگرفت، در اثر جاری شدن سیلاب، عبور از این رودخانه برایشان مشکل بود و بیماران با خطر مرگ رو به رو بودند.
این در حالی است که باشندگان خوست مسافران در این ولایت، پیش از این نیز با هزینه شخصی اقدام به ساخت مکتب، ساختمان مراکز صحی، پلها و جادهها کردهاند.
