منابع در قندهار به آمو میگویند یک زن در این ولایت شوهر سابقش را با شلیک گلوله به قتل رسانده است.
به گفته منابع این رویداد در حوزه دوم امنیتی شهر قندهار رخ داده و زن متهم توسط طالبان بازداشت شده است.
به گفته منابع، این حادثه روز گذشته(شنبه، ۶ سرطان) در نزدیکی ساختمان دادگاه در حوزه دوم شهر قندهار رخ داده است.
به گفته آنان، زن با استفاده از یک تفنگچه به سوی شوهر سابقش شلیک کرده و او در محل جان باخته است.
طالبان در قندهار نیز این رویداد را تأیید کرده و گفته اند که نیروهای آنان پس از وقوع حادثه، زن متهم را بازداشت کردهاند.
بر بنیاد اطلاعات اولیه، زن بازداشتشده باشنده شهر ترینکوت، مرکز ولایت ارزگان، و مرد کشتهشده باشنده ولسوالی حیدرآباد ولایت هلمند بوده است.
منابع میگویند زن متهم در بازجوییهای اولیه گفته است که شوهرش چند سال پیش او را طلاق داده بود، اما پس از طلاق نیز به آزار و اذیت و ایجاد مزاحمت برای او ادامه میداد.
