تیم ملی هفت نفره ووشو کشور روز گذشته به هدف اشتراک در رقابتهای آسیایی این رشته وارد چین شدند.
این رقابتها با میزبانی چین در شهر آنلوی ولایت هوبی این کشور از تاریخ ۲۴ تا ۲۸ جون برگزار میشود.
کمیته ملی المپیک، تربیت بدنی و ورزش افغانستان گفته است که تیم هفت نفره ووشوکاران کشور شامل شش ورزشکار از جمله هیئتی به سرپرستی ذبیح الله فاروقی، معاون مالی و اداری این فدراسیون است.
به گفته این المپیک، این رقابتها در ردههای وزنی مختلف از ۵۳ کیلوگرام تا ۸۰ کیلوگرام برگزار میشود و ورزشکاران کشور در روزهای ۲۸ و ۲۸ این ماه، به میدان رقابت خواهند رفت.
هدف از برگزاری این رقابتها، ارتقای تبادلات فرهنگی در رشته ووشو بین اعضای سازمان همکاری شانگهای و ترویج و توسعه رقابتهای ووشو در کشورهای عضو انجمن مسابقات این رشته چین عنوان شده است.
