خاور میانه

عاصم منیر به تهران رفت

جنرال عاصم منیر رئيس ستاد ارتش پاکستان

خبرگزاری دولتی ایرنا به نقل از یک منبع دیپلماتیک در اسلام‌آباد گزارش داده است که عاصم منیر، فرمانده کل ارتش پاکستان، به تهران سفر کرده است.

این سفر همزمان با حضور محسن نقوی، وزیر داخله پاکستان، در تهران انجام شده است.

براساس این گزارش، عاصم منیر قرار است در جریان این سفر با مقام‌های بلندپایه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کند.

در همین حال، طاهر اندرابی، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان، در نشست خبری روز جمعه گزارش‌های مربوط به سفر فرمانده ارتش پاکستان به ایران را نه تایید کرد و نه رد.

این در حالی است که مارکو روبیو، وزیر امور خارجه ایالات متحده، روز گذشته به خبرنگاران گفته بود که «مقام‌های پاکستانی امروز به تهران سفر خواهند کرد».

با این حال، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان تاکید کرد که گفته‌های روبیو به سفر محسن رضا نقوی، وزیر کشور پاکستان، به تهران مربوط می‌شود.