دستکم دو منبع در وزارت مخابرات طالبان به آمو میگویند که طالبان در تلاش قطع انترنت فایبر نوری در خانهها استند.
به گفته این منابع، این تصمیم در نشست یکشنبه هفته گذشته میان وزیر مخابرات طالبان و اداره اترا گرفته شدهاست.
همزمان با این، برخی از باشندهگان کابل به آمو میگویند که در روزهای اخیر سرعت انترنت به شدت کاهش یافتهاست.
با این حال، مسوولان وزارت مخابرات طالبان تاکنون به پرسشهای آمو در این باره پاسخ ندادهاند.
