خبر آمو

خبر آمو ۲۹ حمل ۱۴۰۵

برای نخستین‌بار هبت‌الله آخوندزاده، رهبر طالبان، همراه با سراج‌الدین حقانی، وزیر داخله طالبان به ولایت هلمند سفر کرده‌اند.

بر بنیاد اطلاعات منابع، هیأت طالبان در جریان این سفر با باشندگان ولسوالی‌های کجکی و گرشک دیدار کرده است.

در این دیدار، مردم محل با اشاره به وضعیت دشوار اقتصادی، به‌ویژه خشک‌سالی و افزایش بیکاری، خواستار رسیدگی فوری حکومت به مشکلات‌شان شده‌اند.

همچنین گزارش شده است که هبت‌الله در ولسوالی کجکی سنگ تهداب یک مسجد را گذاشته و در جریان این سفر به مسئولان محلی دستور داده است تا به مشکلات و نیازهای مردم رسیدگی کرده و برای حل چالش‌های موجود اقدام عملی انجام دهند.