رسانههای پاکستانی گزارش دادهاند که در درگیری پس از حمله به یک بازرسی پولیس در منطقه بنو ایالت خیبرپختونخوا در شب پنجشنبه، سه عضو تحریک طالبان پاکستان یا تیتیپی کشته شدند و پنج پلیس زخمی شدهاند.
مقامهای پاکستانی گفتهاند که تروریستها با سلاحهای سبک و سنگین حملهای هماهنگ به ایست پولیس احمدزی انجام دادند.
بر بنیاد این گزارشها، به دلیل تیراندازی شدید، این ایست بازرسی پولیس خسارات زیادی دیده و صبح امروز شنبه، دو جسد که گمان میرود متعلق به مهاجمان باشد، در نزدیکی محل رویداد پیدا شده است.
مقامهای پاکستانی گفتهاند که این «هراسافکنان» برای بازیابی اجساد همدستان خود بازگشتند؛ اما «باشندگان محل به همراه پولیس و نیروهای امنیتی» آنان را در نزدیکی منطقه ترخی اوبا محاصره کردند و پس از تبادل آتش شدید، آنان را مجبور به عقبنشینی کردند.
مقامها گفتهاند که جسد یک تن از اعضای تیتیپی دیگر در جریان عملیات جستجو پیدا شده است.
تحریک طالبان پاکستان تاکنون در مورد این حمله اظهار نظر نکرده است.
