منابع از زندان «سرپوزه» قندهار به آمو تایید کردند که دو زندانی در بلاک جنایی این محبس دست به خودکشی زدهاند.
به گفته این منابع، این رویداد روز گذشته (پنجشنبه) رخ داده و هر دو فرد پس از سالها تحمل شکنجههای سنگین، به زندگی خود پایان دادهاند.
منابع هویت این افراد را حمدالله و محمدولی اعلام کردهاند و میگویند که آنان مدتها تحت فشار و بدرفتاری قرار داشتند.
هنوز روشن نیست این دو زندانی چگونه دست به خودکشی زدهاند و چه شرایطی پشت سر گذاشته اند.
تا هنوز مسئولان محبس سرپوزه قندهار هیچ واکنشی نشان نداده و درباره جزئیات رویداد اظهارنظر نکردهاند.
