رسانه‌ها

جاوید قریشی، خبرنگار، توسط پولیس پاکستان بازداشت شد

عکس از جاوید قریشی، خبرنگار بازداشت شده کشور در ایالت خیبرپختونخوای پاکستان

در ادامه تشدید بازداشت‌ها و اخراج اجباری مهاجران از پاکستان، پولیس این کشور جاوید قریشی، خبرنگار، را نیز بازداشت کرده است.

آقای قریشی در یک نوارصوتی پس از بازداشت وی توسط پولیس، گفته است که پولیس پاکستان او را از منطقه شهر اتک در ایالت خیبرپختونخوا بازداشت کرده است.

این در حالی است که پس از درگیری‌های هشت‌روزه مرزی میان طالبان و نیروهای پاکستانی، پولیس پاکستان روند بازداشت و اخراج اجباری مهاجران کشور را شدت بخشیده است.

اخیراً پولیس پاکستان محمد آغا سیلانی، خبرنگار کشور، را در شهرک فیصل تاون اسلام‌آباد بازداشت کرد و پس از گذشت یک شب، دوباره آزادش کردند.

پولیس پاکستان تا هنوز در مورد دلیل بازداشت این خبرنگاران کشور چیزی نگفته است.