جبهه آزادی مدعی است که یک ایست بازرسی نیروهای استخبارات طالبان را در کابل هدف قرار داده است.
دو منبع با تایید این رویداد گفتهاند که شام روز گذشته (۱۱ اسد) انفجاری در ساحه دارالامان، از مربوطات حوزه ششم امنیتی شهر کابل، رخ داده است.
به گفته جبهه آزادی، در این حمله که حوالی ساعت ۸:۲۵ دقیقه شب صورت گرفت، دو عضو طالبان کشته شدند و دو تن دیگر آنان زخم برداشتهاند.
طالبان تاکنون در این باره اظهار نظر نکردهاند.
