منابع به آمو میگویند که طالبان ۲۱۱ نیروی پولیس و کارمند منسوب به دولت پیشین را در فرماندهی امنیهشان در جوزجان را اخراج کردهاند.
به گفته منابع، این افراد کارمندان دولت پیشین و افرادی هستند که پس از حاکمیت دوباره طالبان، به آنان پیوستند.
منابع افزودهاند که این دستور اخراج، در نامهای از سوی عبدالستار صابر، فرمانده امنیه طالبان در ولایت جوزجان، به ادارههای مربوطه این فرماندهی ارسال شده است.
در این نامه که منابع آن را تایید کردهاند، دستور داده شده که تجهیزات نظامی و وسایل دولتی از نزد این افراد مصادره شوند.
طالبان تاکنون در این باره اظهار رسمی نکردهاند.
