بانک مرکزی زیر اداره طالبان میگوید که برداشتهای هفتهوار شهروندان از حسابهای دالری شان را از دو هزار به پنج هزار دالر افزایش داده است.
این بانک هفته گذشته نیز برداشتهای هفتهوار شهروندان از حسابهای افغانی را از ۱۵۰ هزار به ۳۵۰ هزار افغانی افزایش داد.
این در حالی است که پس از برگشت حاکمیت دوباره طالبان، بانک مرکزی محدودیتهایی را بر برداشتهای شهروندان از حسابهای بانکی شان وضع کرد.
در این میان شماری از شهروندان میگویند که همچنان با مشکلات در این زمینه رو به رو اند و خواستار برداشتن کامل این محدودیتها هستند.
