«دادخواهی و شکایت از برخورد نادرست و آزار و اذیت مأمورین امر به معروف و نهی از منکر در مراکز درمانی خصوصی دواخانهها و کلینیکهای صحی ولایت بامیان.
با عرض احترام به رسانه آمو. اینجانبان کارکنان و مسئولین مراکز درمانی خصوصی مقیم ولایت بامیان، شکایات خویش را به منظور دادخواهی و رسانیدن صدای نگرانیهای خویش با شما صدای ملت شریک میکنیم.
در بعضی موارد حتا دخالت میکنند که چرا در پوش دوا تصویر دختر یا زن است. اینها دخالت میکنند و میگویند چرا این پوشها چنین تصویری دارند. یعنی هر روز به بهانههای مختلف ما را اذیت میکنند.
در مدت اخیر، شماری از مأمورین امر به معروف و نهی از منکر با مراجعههای مکرر و برخوردهای نامناسب در برخی مراکز درمانی خصوصی، سبب ایجاد نگرانی، تشویش روحی و اخلال در روند ارائه خدمات صحی گردیدهاند.
این رفتارها در بعضی موارد باعث ترس بیماران، کاهش تمرکز کارکنان صحی و ایجاد فضای نامطمئن در محیطهای درمانی شده است. در حالیکه مراکز صحی باید محل آرامش، خدمت و رسیدگی به بیماران باشد. ما به عنوان خدمتگزاران بخش صحی، همواره خود را مکلف به رعایت اصول اسلامی، قوانین نافذه و ارزشهای اجتماعی دانسته و در چارچوب اصول و مقررات کشور فعالیت نمودهایم. با این حال، ادامه چنین برخوردها و فشارها میتواند بر کیفیت خدمات صحی و روحیه کارکنان صحی تأثیر منفی بگذارد.»
نوشتهها و پیامهایی که در این بخش (صدای شما) نشر میشوند، بیانگر دیدگاهها و تجربههای مخاطبان تلویزیون آمو است. محتوای این نوشتهها بدون تغییر منتشر میشود و الزاماً بازتابدهنده دیدگاه یا موضع تلویزیون آمو نیست.
شما میتوانید پیامهای خود را از طریق شماره +۱ ۲۰۲ ۶۵۸-۳۳۷۵ یا ایمیل [email protected] با ما در میان بگذارید.
