من یکی از معلمان لیسه عالی خصوصی شمس لندن آکادمی در نمایندگی کارته نو هستم و حدود بیشتر از چهار سال میشود که در این مکتب به حیث معلم وظیفه اجرا میکنم.
شمس لندن آکادمی یک مکتب سلسلهای است که در سطح شهر کابل چندین نمایندگی (حدود هشت شعبه) دارد.
با آنکه از اول تا ششم ماه حمل بهطور رسمی از سوی دولت رخصتی اعلام شده بود، اما مدیریت این مکتب این روزها را در معاش معلمان محاسبه نکرده است.
این در حالی است که از تمام شاگردان، فیس کامل یک ماه اخذ شده، اما حقوق معلمان بهگونه کامل پرداخت نگردیده است.
این موضوع برای من و سایر همکارانم بسیار نگرانکننده و قابل پرسش است، بهویژه وقتی میبینیم که بسیاری از مکاتب خصوصی دیگر معاش معلمان خود را بهطور کامل اجرا کردهاند.
من این موضوع را به عنوان یک نمونه از وضعیت جایگاه معلم در کشور با شما شریک میسازم و امیدوارم مورد توجه مسئولان و رسانهها قرار گیرد.
نوشتهها و پیامهایی که در این بخش (صدای شما) نشر میشوند، بیانگر دیدگاهها و تجربههای مخاطبان تلویزیون آمو است. محتوای این نوشتهها بدون تغییر منتشر میشود و الزاماً بازتابدهنده دیدگاه یا موضع تلویزیون آمو نیست.
شما میتوانید پیامهای خود را از طریق شماره +۱ (۲۰۲) ۶۵۸-۳۳۷۵ یا ایمیل [email protected] با ما در میان بگذارید.
