وزارت خارجه امریکا بار دیگر از طالبان خواسته است تا به سیاستهای گروگان گیری خود پایان دهند.
یکی از سخنگویان وزارت خارجه امریکا میگوید که طالبان باید به گونهای فوری محمودشاه حبیبی، پاول اروبی و دیگر شهروندان امریکایی را آزاد کنند.
وزارت خارجه امریکا می گوید که شهروندان امریکایی به ناحق از سوی طالبان بازداشت شدهاند.
