برخی از مهاجران در پاکستان میگویند که بازداشت و اخراج آنان در این کشور در هفتههای اخیر شدت گرفته است.
آنان تأکید میکنند که در صورت بازگشت به کشور با تهدید های امنیتی رو به رو هستند.
مهاجران می افزایند که خبرنگاران، فعالان حقوق بشر ،و افرادی که در انتظار انتقال به کشور های سومی بودند در میان اخراج شده گان هستند.
از سوی هم بر بنیاد گزارشهای نشر شده از سوی طالبان ، در یک هفته گذشته حدود دو هزار مهاجر از پاکستان اخراج شدهاند.
