همزمان با آغاز فصل سرما و در شرایطی که مشکلات اقتصادی و بیکاری گسترده زندگی شهروندان را با دشواریها روبهرو کرده است، شماری از باشندگان کابل از کمبود شدید آب شکایت دارند.
برخی از پایتخت نشینان می گویند که حتا چندین روز را بدون دسترسی به آب میگذرانند.
