جنگندههای پاکستانی شب گذشته بخشهایی از ولایتهای خوست، کنر و پکتیکا را بمباران کردند.
سخنگوی طالبان اعلام کرده که در حمله بر یک خانه مسکونی در ولسوالی گربز خوست دستکم ده تن به شمول یک زن و ۹ کودک جان باختهاند. به گفته ذبیحالله مجاهد، در حملههای پاکستان بر کنر و پکتیکا چهار غیرنظامی زخمی شدهاند.
حکومت پاکستان در این باره موضع نگرفته است.
با این حال، طالبان حمله پاکستان بر بخشهایی از افغانستان را تجاوزگرانه خوانده اند و هشدار داده اند که به این حملهها پاسخ لازم تلافیجویانه خواهند داد.
