ورزش

تیم چهارنفری وزنه‌برداری کشور به تهران رفت

تیم چهارنفری فدراسیون ملی وزنه‌برداری، شامل سه ورزشکار و یک مربی، امروز دوشنبه برای اشتراک در رقابت‌های وزنه‌بر‌اری به ایران رفت.

به گفته کمیته ملی المپیک، این تیم قرار است در ششمین دور مسابقات بین‌المللی «فجر کپ» در تهران شرکت کند.

این رقابت‌ها از ۲۶ تا ۳۰ نومبر ادامه خواهد داشت.

ورزشکاران این‌ تیم گفته‌اند که با «آمادگی کامل» روانه تهران شده‌اند و هدف از حضور آنان «کسب نتایج درخشان» است.