ذبیحالله مجاهد، سخنگوی طالبان، میگوید که در درگیری بامداد امروز در ولسوالی سپین بولدک قندهار، ۱۲ فرد ملکی کشته شدند و بیش از ۱۰۰ تن دیگر برخمی شدهاند.
این درگیری ساعت ۴ بامداد امروز (چهارشنبه، ۲۳ میزان) در ساحه دروازه مرزی در سپین بولدک قندهار آغاز شد و تا حوالی ساعت ۸ صبح امروز ادامه داشته است.
سخنگوی طالبان میگوید که در این درگیری مرزبانان پاکستانی از سلاحهای سبک و سنگین استفاده کردهاند.
ذبیحالله مجاهد مدعی است که این درگیری نخست با شلیکها از سوی پاکستان آغاز شد و طالبان به این حملهها پاسخ دادند.
او تاکید میکند که در این درگیری شماری از نیروهای پاکستانی کشته شدهاند و برخی از پاسگاههای آنان نیز به تصرف طالبان درآمدهاند؛ اما در مورد تلفات مرزبانان پاکستانی، آمار ارائه نکرده است.
سخنگوی طالبان افزوده که در این درگیری شماری از تاسیسات نظامی پاکستان در بخشهای مرزی در این منطقه نیز نابود شدهاند.
مقامهای پاکستانی تاکنون در مورد این ادعاهای طالبان چیزی نگفتهاند.
