طالبان و نیروهای پاکستانی بار دیگر در ولایت قندهار با یکدیگر درگیر شدند.
دو منبع در قندهار به تلویزیون آمو گفتهاند که این درگیریها شب گذشته در ولسوالی شورابک رخ داده است، اما تاکنون جزئیاتی از تلفات دو طرف در دست نیست.
در همین حال، وزارت دفاع پاکستان هشدار داده است که نفوذ «هراسافگنان» از خاک افغانستان برای اسلامآباد قابل تحمل نیست و تأکید کرده است که تا نابودی کامل آنان، عملیات تعقیبی را ادامه خواهد داد.
