از نیمههای شب گذشته تا بامداد امروز، پهپادها در آسمانِ کابل گشتزنی کردهاند.
پایتخت نیشینان به آمو میگویند پهباد ها از نیمه های شب گذشته تا ۱۰ بامداد در بخش های مختلف کابل گشتزنی کرده اند.
تاکنون مشخص نیست که این پهپاد ها مربوط کدام کشور است و طالبان نیز تاکنون در این مورد واکنشی نداشته اند.
پیش از این اما؛ مقام های طالبان بار ها گفته اند که فضای هوایی کشور در اشغال امریکا است.
