منابع به آمو تایید کردهاند که طالبان انترنت فایبر نوری را در سراسر کشور قطع کردهاند.
به گفته منابع، قرار است خدمات انترنتی شرکتهای مخابراتی نیز به «۲جی» تبدیل شود.
این در حالی است که انترنت کابل نیز حوالی ساعت ۵ عصر دوشنبه قطع شد.
منابع میگویند با قطع انترنت فایبر نوری، نشرات برخی تلویزیونها نیز مختل شده است.
