امنیت

یک مرد در خوست خودکشی کرد

منابع محلی در خوست می‌گویند که یک مرد در این ولایت به دلیل مشکلات اقتصادی دست به خودکشی زده است.

منابع می‌گویند که این فرد زینت‌الله نام داشت و باشنده قریه «ماما شهید» بوده است.

به گفته منابع، او با شلیک تفنگ شخصی‌اش به زندگی خود پایان داده است. این رویداد صبح جمعه، حوالی ساعت ۹، رخ داده است.

باشندگان محل می‌گویند زینت‌الله با مشکلات شدید اقتصادی و بیکاری مواجه بوده و توانایی تأمین نفقه خانواده‌اش را نداشته است.

این در حالی است که رویدادهای خودکشی در ولایت خوست به گونه چشمگیر افزایش یافته است. بر بنیاد آمارهای گردآوری شده توسط آمو، در یک ماه گذشته، به شمول این فرد،‌ حداقل ۱۱ تن در خوست دست به خودکشی زده‌اند.