محمد طه اسحاقی، عضو تیم ملی ووشوی افغانستان، در دوازدهمین دور رقابتهای آسیایی این رشته که به میزبانی چین در شهر شانگهای برگزار شده است، موفق شد در بخش تالو – تایچی جین مدال طلا را به دست آورد.
اسحاقی پیشتر در بخش تایچوان فورم نیز مدال نقره کسب کرده بود. بدین ترتیب، افغانستان تاکنون در این رقابتها در رشته تالو دو مدال (یک طلا و یک نقره) و در بخش ساندا یک مدال برنز از آنِ خود کرده است.
مدال برنز ساندا را احمد اکبری در وزن ۵۲ کیلوگرم با شکست دادن حریف ترکمنستانیاش به دست آورد.
تیم ملی ووشوی افغانستان با هفت عضو، شامل پنج ورزشکار و دو نماینده فدراسیون، در این مسابقات حضور دارد.
این رقابتها از ۲۳ تا ۳۰ ماه جاری میلادی در چین ادامه خواهد داشت.
