مرکز اطلاع رسانی قوه قضاییه ایران در خبرنامهای اعلام کرده است صبح امروز (شنبه، ۴ اسد) افراد مسلح ناشناس به اداره عدلیه سیستان و بلوچستان در زاهدان حمله کردند که در آن چندین تن زخم برداشتهاند.
مقامهای ایرانی تا کنون آمار دقیقی از زخمیان این رویداد را ارائه نکردهاند؛ اما گفتهاند که درگیری در داخل ساختمان این اداره به پایان رسیده است.
در این خبرنامه آمده است: «در این حادثه تروریستی چند نفر مجروح و عوامل اورژانس در محل حاضر شدند.»
رسانههای ایرانی گزارش دادهاند که مراجعین و کارکنان اداره عدلیه زاهدان نیز با کمک نیروهای امنیتی و انتظامی این کشور از ساختمان بیرون کشیده شدهاند.
بر بنیاد این گزارشها، نیروهای امنیتی و انتظامی ایران در اطراف ساختمان اداره عدلیه حضور دارند و برخی از آنان وارد ساختمان شدهاند.
رسانههای ایرانی گفتهاند که گروه جیشالعدل مسئولیت این حمله را به عهده گرفته است.
