تیم ملی پرورش اندام و فیتنس کشور به هدف اشتراک در رقابتهای قهرمانی جنوب آسیا به بوتان رفت.
فدراسیون ملی پرورش اندام و فیتنس افغانستان گفته است که این رقابتها شانزدهمین دور قهرمانی جنوب آسیا است که در شهر تیمفو، پایتخت بوتان، برگزار میشود.
به گفته این فدراسیون، در این رقابتها ۱۵ ورزشکار از افغانستان حضور خواهند داشت.
این رقابتها تا دو روز دیگر (۳۰ جون) آغاز میشوند و ورزشکاران باهم به رقابت خواهند پرداخت.
