ورزش

دو ورزشکار کشور در رقابت‌های ووشوی چین مدال برنز گرفتند

شهزاد صافی و محمد خالد هوتک، دو ملی‌پوش ووشوی کشور، در رقابت‌های قهرمانی ووشوی آسیا به میزبانی چین، مدال برنز گرفتند.

شهزاد صافی روز شنبه در وزن ۵۶ کیلوگرم در نخستین مبارزه خود برابر نماینده قزاقستان به میدان رفت و با شکست این حریف، به مرحله بعدی رقابت‌ها راه یافت و مدال برنز این مسابقات را به دست آورد.

او قرار است فردا (یک‌شنبه) برابر نماینده هنگ‌کنگ رقابت کند و در صورت پیروزی، به دیدار نهایی راه یافته و برای کسب مدال طلا مبارزه کند.

در همین حال، محمد خالد هوتک، دیگر ملی‌پوش افغانستان، در وزن ۷۰ کیلوگرم بدون انجام مبارزه مدال برنز این رقابت‌ها را به دست آورد.

آقای هوتک نیز فردا (یک‌شنبه) برابر عرفان محرمی، نماینده ایران، به میدان خواهد رفت و برای صعود به دیدار نهایی و کسب مدال نقره رقابت می‌کند.

رقابت‌های قهرمانی ووشوی آسیا از ۲۶ جولای به میزبانی چین آغاز شده و تا ۲۹ جولای ادامه خواهد داشت.

در این مسابقات، ورزشکارانی از ۱۸ کشور حضور دارند و افغانستان با شش ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت کرده است.