«شهردار هرات، حسن حاجی، با از وقتی که تقرر پیدا کرده به هیچکس و هیچ قانونی پابند نیست و در بسیاری موارد فرامین و قوانین را نادیده میگیرد؛ تا جایی که گفته میشود هیچ نهادی توان مهار و پاسخگو ساختن او را ندارد.
برخلاف فرمان رهبری، بیش از بیست تن از اقارب و کارمندان شاروالی قندهار را در هرات مقرر کرده و عملاً سیستم اداره را بر محور رفاقت و خویشاوندی پیش میبرد.
همچنان گفته میشود که بسیاری از جوانان و کارمندان هرات را به بهانههای غیرقانونی و غیر اصولی منفک، تبدیل یا عزل کرده است.
با وجود مراجعه و شکایت کارمندان به نهادهایی چون ولایت، تعقیب فرامین، شورای علما و اداره امر بالمعروف، تاکنون صدای آنان شنیده نشده و هیچ اقدام مؤثری صورت نگرفته است. در حال حاضر، کارمندان از نبود مصونیت و امنیت شغلی شکایت دارند و فضای اداره را متأثر از گروهبازی و برخوردهای سلیقهای میدانند.»
نوشتهها و پیامهایی که در این بخش (صدای شما) نشر میشوند، بیانگر دیدگاهها و تجربههای مخاطبان تلویزیون آمو است. محتوای این نوشتهها بدون تغییر منتشر میشود و الزاماً بازتابدهنده دیدگاه یا موضع تلویزیون آمو نیست.
شما میتوانید پیامهای خود را از طریق شماره +۱ ۲۰۲ ۶۵۸-۳۳۷۵ یا ایمیل [email protected] با ما در میان بگذارید.
