پاکستان میگوید که قصد اشغال افغانستان را ندارد، اما همزمان تأکید میکند که جنگ با طالبان هنوز پایان نیافتهاست.
مقامات این کشور میگویند که تنها خواست اسلامآباد این است که خاک افغانستان علیه امنیت پاکستان استفاده نشود.
در سوی دیگر، عاصم منیر عملیات غضبللحق را ادامهدار میداند و هشدار میدهد که هیچ پناهگاهی برای آنچه «تروریسم» میخواند، تحمل نخواهد شد.
