در ادامه درگیریهای مرزی میان طالبان و پاکستان، وزارت دفاع طالبان ادعا کرده در درگیریهای تازه در ولایتهای کنر و ننگرهار، ۱۴ نظامی پاکستان کشته و ۱۱ تن دیگر زخمی شدهاند.
این وزارت روز گذشته نیز با نشر اعلامیهای گفته بود که یک مرکز مهم نظامی پاکستان در فیضآباد اسلام آباد را با یک پهباد هدف قرار داده و تلفات جانی و زیان های مالی سنگینی وارد شده است ادعایی که اسلامآباد آن را پروپاگندا و بدون مدرک میداند.
با این حال، رئیس جمهور پاکستان حمله های پهپادی طالبان را نکوهش کرده و تاکید کرده است که طالبان از خط سرخ عبور کردهاند.
