وزارت دفاع طالبان مدعی است که یک فروند پهپاد متعلق به پاکستان را در ولایت خوست هدف قرار داده و ساقط کرده است.
در خبرنامهای که از سوی وزارت دفاع طالبان منتشر شده، آمده است که این رویداد امروز (سهشنبه) حدود ساعت ۲:۲۰ پس از چاشت در ساحه «مستربل» ولایت خوست رخ داده است.
این وزارت ادعا کرده که «یک فروند طیاره بیسرنشین کشفی مربوط به رژیم نظامی پاکستان» از سوی نیروهای دفاعی هدف قرار گرفته و سرنگون شده است.
در این خبرنامه جزئیات بیشتری درباره نوع پهپاد، چگونگی هدفگیری و تلفات احتمالی ارائه نشده است.
مقامهای پاکستانی تاکنون به این ادعا واکنشی نشان ندادهاند.
دیروز نیز وزارت دفاع طالبان از سقوط یک فروند پهپاد پاکستان در پروان خبر داده بود.
