خبرگزاری دولتی باختر زیر اداره طالبان گزارش داده است که در پی حملههای راکتی پاکستان بر بخشهایی از ولایت پکتیکا، ۲۱ غیرنظامی جان باختهاند.
به گزارش این رسانه، ساکنان ولسوالی برمل پکتیکا گفتهاند که نیروهای پاکستانی روز گذشته خانههای غیرنظامیان را در روستاهای دونگر لیگاد و بریم هدف قرار دادهاند.
بر اساس این گزارش، در نتیجه این حملهها ۲۱ غیرنظامی، از جمله هفت زن و دو کودک، کشته و سه تن دیگر زخمی شدهاند.
تا کنون مقامهای پاکستانی در مورد این ادعا واکنشی نداشتهاند.
پیش از این ارتش پاکستان ادعا کرده است که در پی درگیریهای مرزی میان نیروهای پاکستانی و طالبان، ۲۷۴ تن از نیروهای طالبان در این حملهها کشته شدهاند.
