افغانستان

رویدادهای ترافیکی در ننگرهار جان دو تن را گرفت

عکس از آرشیف

در اثر دو رویداد ترافیکی جداگانه در شهر جلال‌آباد، مرکز ننگرهار، دو تن جان باختند.

فرماندهی پولیس طالبان در ننگرهار با تایید این رویدادها گفته است که یکی از آن‌ها ناشی از برخورد یک موتر با یک فرد بوده و دیگری در ساحه حوزه نهم امنیتی در اثر برخورد یک موترسایکل با یک موتر بوده است.

در این رویدادها فرد پیاده و راننده موترسایکل هر دو جان باخته‌اند.

طالبان از باشندگان ننگرهار خواسته‌اند تا قوانین ترافیکی را به گونه جدی مراعات و از چنین رویدادهایی جلوگیری کنند.

این در حالی است که اخیراََ رویدادهای ترافیکی در کشور به گونه کم‌پیشنه افزایش یافته و در طی هفته‌های گذشته، جان ده‌ها تن را گرفته است.

نبود اشاره‌های ترافیکی به‌ویژه در شاهراه‌های مهم و مزدحم، خرابی جاده‌ها و بی‌احتیاطی رانندگان، از علت‌های اصلی چنین رویدادها عنوان می‌شوند.