سفارت افغانستان در جاپان گفته است که از فردا تمامی فعالیتهای خود، از جمله خدمات قنسولی، را متوقف میکند.
این سفارت از سوی دیپلوماتهای دولت پیشین افغانستان اداره میشود.
یک مقام سفارت افغانستان در جاپان به «جیجی پرس» گفته است که تاکنون تصمیمی درباره آینده این نمایندگی دیپلماتیک گرفته نشده و انتظار میرود ساختمان سفارت در حال حاضر بسته باقی بماند.
