۹۸ کانتینر کالا در بندر کراچی میسوزند، هزاران کانتینر دیگر ماهها متوقف میمانند و اتاق تجارت از زیان تا شش میلیارد دالر سخن میگوید.
اما پرسش اصلی این است: چرا بازرگان افغانستان باید هم کالا را از دست بدهد و هم جریمه بپردازند؟
بستهماندن گذرگاهها، افزایش بهای مواد خوراکی و بنبست سیاسی میان طالبان و پاکستان، آیا تجارت افغانستان را به قربانی یک بازی فرسایشی تبدیل کردهاست؟
