ملیپوشان کریکت زیر ۱۹ سال افغانستان در چاچوب بازیهای سهجانبه یک روزه بینالمللی در برابر پاکستان به میدان میروند.
این بازی راس ساعت ۱۲ چاشت امروز شنبه، ۶ جدی، به وقت کابل برگزار میشود.
این دومین بازی کریکتبازان زیر ۱۹ سال کشور در این رقابتهای بینالمللی است. پیش از این تیم کشور بازی در برابر زیمبابوی انجام داد.
گفتنی است که مسابقات سهجابنه یک روز بینالمللی میان افغانستان، پاکستان و زیمبابوی در شهر هراره، پایتخت زیمبابوی برگزار شده است.
