منابع محلی از غزنی به آمو گفتهاند که یک زوج جوان در این ولایت در اثر گاز گرفتگی جان باختهاند.
به گفته منابع، این رویداد شب گذشته (۲۲ قوس) در ساحه مسکونی در مرکز ولایت غزنی رخ داده است.
منابع افزودهاند که یافتههای نخستین از این رویداد نشان میدهند که این زوج پس از انتشار گاز یک بخاری گازی و استفاده غیرمعیاری از آن، دچار مسمومیت شده و سپس جان باختهاند.
مسئولان محلی طالبان در غزنی تاکنون در مورد این رویداد اظهار نظر نکردهاند.
