در روزهایی که روابط طالبان با همسایگان شمالی بیشتر از همیشه زیر ذرهبین قرار دارد، سفر یک هیئت بلندرتبهی تاجیکستان به کابل، سوال های بیشتری را در باره روابط طالبان و تاجکستان برانگیخته است.
تاجیکستان که در چهار سال گذشته کمترین سطح تعامل دیپلماتیک را با طالبان داشت، حالا با اعزام هیئتهای سیاسی و امنیتی، پیامهای تازهای می رساند.
گفت ها در باره واگذاری سفارت افغانستان گرفته تا بررسی پروژههای مشترک و همکاریهای امنیتی. این تغییر رویکرد چه معنایی دارد و به کدام سمت میرود؟
