رسانه‌ها

سید راشد کاشفی پس از شش ماه از زندان طالبان آزاد شد

اتحادیه ژورنالستان آزاد افغانستان گفته است که سید راشد کاشفی، خبرنگار، که از سوی استخبارات طالبان بازداشت شده بود، امروز پس از گذشت شش ماه و ۱۸ روز از زندان آزاد شده است.

آقای کاشفی در ماه حمل سال روان خورشیدی در نزدیکی خانه‌اش در کابل بازداشت شده بود.

او پیش از این نیز در سال ۱۴۰۰ از سوی طالبان بازداشت و مورد لت‌وکوب قرار گرفته بود.

کاشفی با رسانه‌هایی چون روزنامه «کابل تایمز و تلویزیون رسا» همکاری داشت.

این دومین‌باری بود که او از سوی طالبان بازداشت شده بود.