همزمان با حملههای هوایی ارتش پاکستان بر ولسوالی ارگون در ولایت پکتیکا، یک هیأت بلندپایه طالبان به رهبری یعقوب مجاهد، به هدف گفتوگو با مقامهای پاکستانی به دوحه رفته است.
به نمایندگی از پاکستان نیز وزیر دفاع و رییس سازمان استخبارات نظامی این کشور به دوحه رفته اند.
از سویی هم در حملههای هوایی شب گذشته ارتش پاکستان بر ارگون، ده تن به شمول زنان و سه بازیکن تیم کریکت کشور جان باختهاند.
در همین حال، باشندگان پکتیکا در مراسم خاکسپاری قربانیان این حمله، خواستار انتقامگیری از ارتش پاکستان شدهاند.
