منابع محلی از پنجشير به آمو گفتهاند که یک نظامی پیشین کشور در اثر برق گرفتگی در ایران جان باخته است.
به گفته منابع، این نظامی پیشین «فرمانده علی شاه علیزاده» نام داشت و باشنده ولسوالی دره پنجشير بود.
منابع افزودهاند که این نظامی پیشین، بعد از سقوط نظام جمهوریت به ایران پناه برده بود و در آنجا کار گری میکرد.
منابع میافزایند که جسد این نظامی پیشین «امروز یا فردا» به کشور انتقال مییابد.
این در حالی است که با حاکمیت دوباره طالبان، صدها نظامی پیشین از بهر مسائل امنیتی به کشورهای همسایه از جمله ایران رفتند و بسیاری از آنان در آنجا به کارهای شاق بهشمول کارگری مشغول اند.
