دونالد ترمپ بار دیگر اعلام کرد که ایالات متحده در مورد پایگاه بگرام و تجهیزات جاماندهی نیروهای امریکایی در افغانستان، در حال مذاکره است.
رییس جمهور ایالات متحده بدون ارائهی جزییات مذاکره، تاکید کرده است که در مورد پایگاه بگرام صحبت خواهد کرد.
دونالد ترمپ پیش از نیز بار ها از برای بازپس گیری پایگاه بگرام تاکید کرده و به طالبان هشدار داده است که در صورت عدم واگذاری این پایگاه به ایالات متحده، اتفاق بدِ رخ خواهد داد.
همزمان با هشدار های ترمپ مبنی بر بازپس گیری پایگاه بگرام؛ منابع به آمو میگویند که هبتالله آخوندزاده کابینهی طالبان را برای رایزنی در مورد پایگاه بگرام، به قندهار فراخوانده است.
