منابع محلی از قندهار میگویند دسترسی به خدمات انترنت وایفای در این ولایت بار دیگر برقرار شده؛ اما استفاده از آن صرفاً به فعالیتهای بانکی و اداری محدود میشود.
به گفته این منابع، خدمات موجود در واقع از طریق فایبرنوری نه؛ بلکه از طریق «پاینتتوپاینت» فراهم میشود.
این در حالی است که طالبان دسترسی به انترنت فایبرنوری را در حداقل ۱۶ ولایت کشور قطع کردهاند.
طالبان تاکنون در این باره به گونه رسمی چیزی نگفتهاند.
