امنیت

دزدان یک جوان را در مرکز خوست کشتند

عکس از جوانی که در خوست کشته شده است

منابع محلی از خوست به آمو گفته‌اند که دزدان یک مرد جوان به نام عبدالمنگل را در این ولایت کشتند.

به گفته منابع، این مرد جوان ۱۷ روز پیش توسط دزدان ربوده شد و جسدش روز جمعه پیدا شده است.

منابع افزوده‌اند که عبدالمنگل در دشت کندیه، مرکز ولایت خوست زندگی می‌کرد.

طالبان تاکنون در مورد این رویداد اظهار نظر نکرده‌اند.

گفتنی است که اخیراً سرقت‌ها و قتل‌های مسلحانه ناشناس در برخی از ولایت‌های کشور افزایش یافته است.