دونالد ترمپ گفتوگو میان ایالات متحده و طالبان بر سر پسگیری پایگاه هوایی بگرام را تایید کرد.
رییس جمهور ایالات متحده میگوید که اداره او با طالبان روی پسگیری پایگاه بگرام در حال گفتوگو است. ترمپ تاکید میورزد که پایگاه بگرام هرگز نباید واگذار میشد و به گفته او، هیچ دلیلی برای واگذاری آن نبود.
همزمان با این، والاستریتژورنال به نقل از چهرههای آگاه از این گفتوگوها گزارش داده که مقامهای ترمپ در حال مذاکره با طالبان روی برقراری مجدد حضور نظامی کوچک ایالات در پایگاه هوایی بگرام استند.
یک مقام امریکایی گفته که مذاکرات از سوی آدام بوهلر، فرستاده ویژه ترمپ در امور گروگانها رهبری میشود.
