منابع به آمو میگویند که وزارت صحت عامه تحت مدیریت طالبان ۱۷ کارمند و پزشک شفاخانه ۱۰۰ بستر در منطقه دشتبرچی کابل را اخراج کردهاند.
به گفته منابع این کارمندان و پزشکان شامل زنان و مردان میشوند.
منابع میگویند که شفاخانه ۱۰۰ بستر دشتبرچی حمایت لازم را از سوی وزارت صحت عامه زیر اداره طالبان ندارد.
این منابع افزودهاند که این شفاخانه اکنون در بخشهای داخله عمومی، سوءتغذیه، کودکان و چند بخش محدود دیگر فعالت دارد.
وزارت صحت عامه زیر اداره طالبان تاکنون در این باره چیزی نگفته است.
