رسانههای پاکستانی گزارش دادهاند که شب گذشته (۲۵ سنبله) افراد مسلح به یک پاسگاه نیروهای امنیتی این کشور در بلوچستان حمله کردند و آن را به آتش کشیدهاند.
بر بنیاد این گزارشها، در این حمله یک نیروی امنیتی پاکستان کشته شد و تن دیگر آنان زخم برداشتهاند و در عین حال یک عضو دیگر نیروی امنیتی این پاسگاه ناپدید است.
تاکنون گروهی مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته و مقامهای امنیتی و دفاعی پاکستان نیز در این باره تاکنون چیزی نگفتهاند؛ اما اکثر حملهها در این ایالت پاکستان، از سوی گروه ارتش آزادیبخش بلوج انجام میشود.
رسانههای پاکستانی گفتهاند که این حمله اواخر شب گذشته در منطقه شیرانی ایالت بلوچستان صورت گرفته است.
این رسانهها سرباز ناپدید شده امنیتی پاکستان در این حمله را به نام اعظم خان گزارش دادهاند.
حضرت ولی کاکر، معاون کمیسار منطقه شیرانی بلوچستان گفته است که اکنون نیروهای امنیتی زیادی در محل رویداد حضور دارند و عملیات جستجو برای یافتن سرباز ناپدید شده، آغاز شده است.
