بازرگانی

نمایشگاه صنعتی در هلمند گشایش یافت

عکس از نمایشگاه صنعتی در هلمند

یک نمایشگاه سه‌روزه صنعتی زیر عنوان «صنعت ما، افتخار ما» روز شنبه در شهر لشکرگاه، مرکز هلمند، گشایش یافت.

هدف این نمایشگاه تقویت تولیدات داخلی، توسعه همکاری میان بازرگانان و گسترش فرصت‌های بازرگانی خوانده شده است.

وزارت صنعت و تجارت اداره طالبان در خبرنامه‌ای گفته که در این نمایشگاه نزدیک به ۵۰ غرفه از جمله محصولات کشاورزی، مواد غذایی، دارویی و مصالح ساختمانی حضور دارند.

به گفته این وزارت، صنعتگران از کابل، بلخ، هرات، قندهار، پکتیکا و دیگر ولایت‌ها در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

این نمایشگاه توسط شرکت‌های «حقمل» و «خدمات بازاریابی سیکارام احمدی» برگزار شده است.

بازرگانان کشور همواره از کمبود امکاناتی همچون دسترسی به برق کافی و مکان شکایت داشته‌اند. مالیات بلند و هزینه‌های دیگر از موارد مهم مورد انتقاد بازرگانان است.