یک نمایشگاه سهروزه صنعتی زیر عنوان «صنعت ما، افتخار ما» روز شنبه در شهر لشکرگاه، مرکز هلمند، گشایش یافت.
هدف این نمایشگاه تقویت تولیدات داخلی، توسعه همکاری میان بازرگانان و گسترش فرصتهای بازرگانی خوانده شده است.
وزارت صنعت و تجارت اداره طالبان در خبرنامهای گفته که در این نمایشگاه نزدیک به ۵۰ غرفه از جمله محصولات کشاورزی، مواد غذایی، دارویی و مصالح ساختمانی حضور دارند.
به گفته این وزارت، صنعتگران از کابل، بلخ، هرات، قندهار، پکتیکا و دیگر ولایتها در این نمایشگاه شرکت کردهاند.
این نمایشگاه توسط شرکتهای «حقمل» و «خدمات بازاریابی سیکارام احمدی» برگزار شده است.
بازرگانان کشور همواره از کمبود امکاناتی همچون دسترسی به برق کافی و مکان شکایت داشتهاند. مالیات بلند و هزینههای دیگر از موارد مهم مورد انتقاد بازرگانان است.
