ورزش

سه خبر کوتاه ورزشی

از جریمه تیم فوتبال یوونتوس، بازگشت بریتنی گرینر به میدان بسکتبال و پیروزی تنیس باز قزاقستانی را در بسته خبرهای ورزشی بخوانید.

یوونتوس جریمه شد

اتحادیه فوتبال ایتالیا اعلام کرده است که یوونتوس باید به دلیل بی‌نظمی در پرداخت معاش بازیکنان‌اش و روابط نادرست با نمایندگان بازیکنان و سایر باشگاه‌ها محاکمه ورزشی شود.

انتظار می‌رود که حکم جدید در مورد تیم یوونتوس روز دوشنبه هفته آینده صادر شود و ممکن است امتیازات بیشتر از این تیم کم شود.

این در حالی است که یوونتوس در ماه جنوری روی مسایل نقل و انتقالات بازیکنان ۱۵ امتیاز جریمه شد که بعدا از سوی اتحادیه فوتبال ایتالیا لغو شد.

در همین حال، سه بازی دیگر تا پایان فصل لیگ ایتالیا باقی مانده است. یوونتوس با ۶۹ امتیاز پس از ناپولی در جایگاه دوم قرار دارد.

بازگشت بریتنی گرینر به میدان

بریتنی گرینر بازیکن بسکتبال جمعه شب در لاس آنجلس پس از مدت‌ها غیبت دوباره به لیگ اتحادیه ملی بسکتبال بانوان ایالات متحده بازگشت.

گرینر در اولین حضورش از سوی تماشاچیان با حضور کاملا هریس معاون رییس جمهور امریکا تشویق شد.

خانم گرینر در فبروری سال گذشته به اتهام حمل مواد مخدر در فرودگاه مسکو بازداشت و به ۹ سال زندان محکوم شده بود. اما در اواخر سال ۲۰۲۲ در یک تبادله زندانیان میان ایالات متحده و روسیه آزاد شد.

گرینر تاکید کرده است که پزشکان برایش حشیش طبی تجویز کرده بودند و مرتکب هیچ قانون شکنی نشده است.

تنیس باز قزاقستانی رقیب خود را شکست داد

اِلِنا ریباکینا بازیکن تینس قزاقستانی روز جمعه در بازی نیمه نهایی مسابقات تنیس آزاد ایتالیا یلِنا اوستاپِنکو لتوانیایی را با نتیجه ۶-۲ و ۶-۴ شکست داد.

ریباکینا قرار است در بازی نهایی روز شنبه به مصاف آنهلینا کالینینا اوکراینی برود.

کالینینا نیز در نیمه نهایی روز جمعه توانست با نتیجه ۷-۵، ۵-۷، و ۶-۲ ورونیکا کودِرمِتوا روسی را شکست بدهد و به فینال راه پیدا کند.